RSEZ ārējo sakaru organizators/sabiedrisko attiecību speciālists

Pašvaldību kopīgā iestāde “Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde” aicina darbā ārējo sakaru organizatoru/sabiedrisko attiecību speciālistu (uz darbinieka prombūtnes laiku)

Amata mērķis:

  • Nodrošināt iestādē “Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde” (turpmāk – Iestāde) kvalitatīvu darbību informācijas, reklāmas, ārējo sakaru un sabiedrisko attiecību jautājumos.

Galvenie amata pienākumi:

  • plānot, vadīt un koordinēt Iestādes sabiedriskās attiecības (sagatavot preses relīzes, sadarboties ar masu medijiem, administrēt Iestādes sociālo tīklu profilus, uzturēt Iestādes mājas lapu);
  • nodrošināt lietišķu Iestādes ārējo komunikāciju ar potenciālajiem investoriem, Rēzeknes SEZ komercsabiedrībām, sadarbības partneriem, pašvaldību un valsts institūcijām latviešu, angļu un krievu valodās;
  • nodrošināt pasākumu t.sk. delegāciju vizīšu, potenciālo investoru vizīšu, semināru, apmācību, konferenču un citu pasākumu organizāciju un norisi;
  • pārstāvēt, prezentēt un reklamēt iestādi dažāda mēroga pasākumos Latvijā un ārvalstīs t.sk. investoru vizītēs, izstādēs, konferencēs, semināros u.c.

Prasības pretendentam:

  • pabeigta otrā līmeņa augstākā izglītība;
  • vēlama darba pieredze ārējo sakaru organizatora/ sabiedrisko attiecību speciālista amatā;
  • zināšanas un pieredze protokola un lietišķās etiķetes pielietošanā starppersonu saskarsmē multikulturālā vidē;
  • analītiskā domāšana, precizitāte un augsta atbildības sajūta;
  • teicamas lietišķās komunikācijas, prezentāciju un organizatoriskās prasmes;
  • spēja ātri novērtēt situāciju un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus, noteikt prioritātes, ievērot termiņus;
  • labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku t.sk. mājaslapas administrēšanā;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, krievu un angļu valodas zināšanas augstākajā līmeni, vēlamas citu svešvalodu zināšanas;
  • B kategorijas vadītāja apliecība un vismaz 2 gadu pieredze.

Piedāvājam:

  • dinamisku, atbildīgu darbu;
  • profesionālu kolēģu atbalstu ikdienas darbā;
  • darbu starptautiskā un multikulturālā vidē;
  • apmācības profesionālajai pilnveidei;
  • iespējas strādāt saliedētā un mērķtiecīgā komandā.

Pieteikumu un CV ar norādi „Ārējo sakaru organizators” līdz 2018. gada 15. maijam (pasta zīmogs) sūtīt pa pastu Rēzeknes SEZ pārvaldei, Atbrīvošanas aleja 93, Rēzekne, LV-4601 vai iesniegt personīgi Rēzeknes SEZ pārvaldes birojā, Atbrīvošanas aleja 93, 222. kabinetā darba laikā.

Darbu iespējams uzsākt 2018. gada 2. jūlijā.

Tālrunis uzziņām: 646 25941 vai 24428646, e-pasts: office@rsez.lv

SIA “Rēzeknes slimnīca” galvenais grāmatvedis

Pienākumi:

  • Uzņēmuma grāmatvedības procesu organizēšana atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
  • Finanšu un nodokļu atskaišu sagatavošana vadībai un valsts institūcijām;
  • Pakļautībā esošās grāmatvedības komandas vadība, darbu izpildes organizēšana un kontrole;
  • Grāmatvedības procedūru, kārtību un iekšējo normatīvo aktu izstrādāšana uzņēmuma grāmatvedības darba nodrošināšanai;
  • Nodokļu, finanšu, gada pārskatu sagatavošana un iesniegšana, efektīva sadarbība ar revidentu;
  • Aktīva darbība ES projektu pastāvīgās darba grupas ietvaros kā projekta grāmatvedim.

Prasības:

  • Darba pieredze galvenā (vienīgā) grāmatveža amatā vismaz 2 gadi;
  • Augstākā izglītība finansēs, ekonomikā vai grāmatvedībā;
  • Grāmatvedības, nodokļu un finanšu normatīvo aktu pārzināšana;
  • Labas iemaņas darbā ar MS Excel un pieredze darbā ar grāmatvedības programmām;
  • Analītiska domāšana, spēja prognozēt un analizēt skaitļus;
  • Labas komunikācijas prasmes un organizatoriskās spējas, stresa noturība.

Piedāvājam:

  • Dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu reģionā vadošā nozares uzņēmumā;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Veselības apdrošināšanu;
  • Darba vieta – SIA „Rēzeknes slimnīca”, Rēzekne;
  • Darba laiks – pilna slodze.

Iesniedzamie dokumenti:

  • Dzīves gājums (CV), norādot izglītību un kvalifikāciju apliecinošus dokumentus, valsts valodas prasmes dokumentus (ja nepieciešams), atsauksmes no iepriekšējās darbavietas (ja ir), citu informāciju, kas apliecina izvirzīto prasību izpildi;
  • Pieteikuma vēstule.

Lūdzam iesniegt vai sūtīt līdz 2018. gada 23. aprīlim uz:

  • SIA “Rēzeknes slimnīca”, 18.novembra iela 41, Rēzekne, LV-4601 vai e-pastu – aivars.zimelis@rezeknesslimnica.lv
  • Iesniedzot pieteikumu personīgi – SIA “Rēzeknes slimnīca” administrācija (5.stāvs).

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc izvērtēšanas būs iekļuvuši 2. kārtā. Uzziņas pa tālruni Nr. 646 03350.

SAZINIES AR MUMS

Atsūtiet mums ziņu un mēs sazināsimies ar Jums tiklīdz tas būs iespējams.

Sūta
©2018 Rēzeknes pilsētas dome

Log in with your credentials

Forgot your details?