Rēzeknes pilsētas dome sadarbībā ar uzņēmumu “The Weekend” no 21. novembra līdz 2. decembrim organizēja iedzīvotāju aptauju, aicinot izteikt viedokli par Rēzeknes zīmolu. Iegūtie rezultāti tika apkopoti prezentācijā.

Aptaujā piedalījās 160 respondenti, kuri skalā no 1-5 novērtēja apgalvojumus par Rēzeknes zīmolu, kā arī izteica viedokli atvērtajos jautājumos.

Aptaujas rezultāti liecina par to, ka lielākā daļa respondentu piekrīt formulētajiem apgalvojumiem par Rēzeknes pilsētu, savukārt jautājumā par vizuālo identitāti un potenciālā logotipa izstrādi viedokļi atšķīrās vairāk.

Aptaujas rezultāti ļaus attīstīt vienotu, precīzu un pievilcīgu pilsētas tēlu komunikācijā ar iedzīvotājiem, tūristiem un investoriem. Atbildes kalpos arī kā vadlīnijas pilsētas vizuālās identitātes izstrādē un mārketinga plāna izveidošanā.

Prezentācija ar aptaujas rezultātiem

0 Komentāru

Komentāri

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

*

SAZINIES AR MUMS

Atsūtiet mums ziņu un mēs sazināsimies ar Jums tiklīdz tas būs iespējams.

Sūta
©2020 Rēzeknes pilsētas dome

Log in with your credentials

Forgot your details?