Rēzeknes pilsētas domes pārvaldes “Sociālais dienests” Sociālās palīdzības nodaļa Valstī izsludinātās ārkārtas situācijas laikā strādā attālināti, turpinot veikt savus darba pienākumus bez klātienes kontakta ar klientiem.

Trūcīgas vai maznodrošinātas personas (ģimenes), kurām piešķirtā statusa termiņš beidzās valstī izsludinātās ārkārtas situācijas laikā, tas tiks pagarināts automātiski līdz šā gada 30. jūnijam, dokumenti statusu pagarināšanai nav jāiesniedz.

Izziņas par piešķirto statusu, kuras bija izsniegtas klientiem uz rokām, ir derīgas uz ārkārtējās situācijas laiku un vienu kalendāra mēnesi pēc ārkārtējās situācijas beigām. Pārliecināties, vai klientam statuss tika pagarināts automātiski, var zvanot pa tālruņiem 27332267; 26639111; 27334457; 29214429 (pirmdienās – ceturtdienās no plkst. 09.00 līdz 16.00) vai rakstot uz e-pastiem: alina.klimone@rezekne.lv; sandra.stubure@rezekne.lv; vineta.zirnite@rezekne.lv.

Ja statuss nekad nav bijis piešķirts vai arī beidzās pirms valstī izsludinātas ārkārtas situācijas, automātiski tas netiek pagarināts. Šajā gadījumā ir jāiesniedz visus nepieciešamos dokumentus statusa noformēšanai:

  • datu apstrādes atļauja (aizpilda visas vienā mājsaimniecībā dzīvojošās pilngadīgas personas);
  • iesniegums statusa un sociālās palīdzības piešķiršanai (iesniegumā ir jānorāda: problēma – aprakstiet savu sociālo un materiālo situāciju, kādi ir bijuši Jūsu vai Jūsu ģimenes ienākumi iepriekšējo trīs mēnešu laikā, kāds ir Jūsu ģimenes sastāvs, kāds ir Jūsu vai Jūsu ģimenes materiālais stāvoklis (īpašumi, uzkrājumi), kādā adresē Jūs dzīvojat utt.);
  • ienākumus apliecinoši dokumenti (bankas kontu pārskati par iepriekšējiem trim mēnešiem, algas izziņas par iepriekšējiem trim mēnešiem un citi dokumenti, kuri apliecina Jūsu un Jūsu ģimenes ienākumus un materiālo stāvokli).

Datu apstrādes atļauja un iesniegums statusa un sociālās palīdzības piešķiršanai pieejami arī elektroniski rezekne.lv un latvija.lv.

Lai noformētu dzīvokļa pabalstu, personām, kurām jau ir piešķirts trūcīgas vai maznodrošinātas personas (ģimenes) statuss, jāaizpilda veidlapa “Iesniegums par dzīvokļa pabalsta piešķiršanu”, jāpievieno izdevumus apliecinošus dokumentus (siltumenerģijai un apsaimniekošanai – pēdējo rēķinu no pakalpojuma sniedzēja, malkas iegādei – čeks par malkas iegādi). Tomēr atgādinām, ka dzīvokļa pabalstu piešķir reizi gadā, un var nogaidīt līdz beigsies ārkārtas situācija un iesniegt dokumentus klātienē.

Dokumentu iesniegšanas iespējas:

  • izmantojot Latvija.lv E-pakalpojumu “Iesniegums iestādei”;
  • sūtot elektroniski parakstītus vai skenētus dokumentus un e-pasta adresi: alina.klimone@rezekne.lv;
  • sūtot fotografētus dokumentus uz whatsapp +37129214429;
  • ievietojot dokumentus “iesniegumu kastītē” pie Sociālā dienesta ieejas durvīm.

Obligāti! Iesniedzot dokumentus – ir jānorāda savs telefona numurs, lai darbinieks varētu ar Jums sazināties!

Pirms attālināti iesniegt dokumentus, lūdzam vispirms noskaidrot, kādi dokumenti ir nepieciešami konkrētajā gadījumā, jo jāatceras, ka katrs gadījums ir individuāls.

Aicinām sākotnēji aizpildīt datu apstrādes atļauju un lūgt sniegt konsultāciju. Darbinieks apskatīsies klienta datus sistēmā un sniegs pilnvērtīgu atbildi. Sazināties var telefoniski pa tālruni 27332267 vai elektroniski pa e-pastu alina.klimone@rezekne.lv.

Sociālās palīdzības nodaļas vadītāja Alīna Klimone

0 Komentāru

Komentāri

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

*

SAZINIES AR MUMS

Atsūtiet mums ziņu un mēs sazināsimies ar Jums tiklīdz tas būs iespējams.

Sūta
©2020 Rēzeknes pilsētas dome

Log in with your credentials

Forgot your details?