Valstī izsludinātās ārkārtējas situācijas laikā Rēzeknes pilsētas domes pārvaldes “Sociālais dienests” Sociālās palīdzības nodaļa strādā attālināti – bez klātienes kontakta ar klientiem.

Visiem klientiem, kuriem trūcīgas vai maznodrošinātas personas (ģimenes) statuss beidzās ārkārtējās situācijas laikā, statuss, kā arī statusam atbilstoša sociālā palīdzība, tiks pagarināti automātiski uz ārkārtējas situācijas laiku un vienu kalendāro mēnesi pēc ārkārtējās situācijas beigām (uz doto brīdi ārkārtējā situācija ir izsludināta līdz 06.12.2020., tātad statusi un sociālā palīdzības tiks pagarināti līdz 31.01.2021.). Izziņas par piešķirto statusu, kuras bija izsniegtas klientiem uz rokām, ir derīgas uz ārkārtējās situācijas laiku un vienu kalendāro mēnesi pēc ārkārtējās situācijas beigām.

Gadījumā, ja ir bijis statusa pārtraukums, vai pirmreizējam klientam statuss un sociālā palīdzība automātiski netiek pagarināti. Lai noformētu statusu, jāiesniedz visus nepieciešamos dokumentus:

  • datu apstrādes atļauja (aizpilda visas vienā mājsaimniecībā dzīvojošās pilngadīgās personas);
  • iesniegums statusa un sociālās palīdzības piešķiršanai (iesniegumā ir jānorāda: problēma – aprakstiet savu sociālo un materiālo situāciju, kādi ir bijuši Jūsu vai Jūsu ģimenes ienākumi iepriekšējo trīs mēnešu laikā, kāds ir Jūsu ģimenes sastāvs, kāds ir Jūsu vai Jūsu ģimenes materiālais stāvoklis (īpašumi, uzkrājumi), kādā adresē Jūs dzīvojat utt.);
  • ienākumus apliecinoši dokumenti (bankas kontu pārskati par iepriekšējiem trim mēnešiem, algas izziņas par iepriekšējiem trim mēnešiem un citi dokumenti, kuri apliecina Jūsu un Jūsu ģimenes ienākumus un materiālo stāvokli).

Dokumentu iesniegšanas iespējas:

  • izmantojot www.latvija.lv E-pakalpojumu “Iesniegums iestādei” (elektroniski parakstīts iesniegums);
  • ievietojot dokumentus “iesniegumu kastītē” pie Sociālā dienesta ieejas durvīm.

Iesnieguma veidlapas var atrast rezekne.lv sadaļā “Sociālais atbalsts” vai pie Sociālā dienesta ieejas durvīm.

Iesniedzot dokumentus obligāti jānorāda savs telefona numurs, lai darbinieks varētu ar Jums sazināties!

Pirms attālināti iesniegt dokumentus, lūdzam vispirms noskaidrot, kādi dokumenti ir nepieciešami tieši Jūsu gadījumā, jo jāatceras, ka katrs gadījums ir individuāls. Ja Jums pēdējā gada laikā bija piešķirts statuss, tad lūdzam sazināties telefoniski, Jūsu dati būs pieejami sistēmā un darbinieks spēs sniegt Jums konsultāciju.

Savukārt, ja Jums nekad nebija piešķirts statuss, aicinām sākotnēji aizpildīt datu apstrādes atļauju un lūgt sniegt konsultāciju. Darbinieks apskatīsies Jūsu datus sistēmā un sniegs pilnvērtīgu atbildi.

Lūdzam neiesniegt dokumentus bez konkrēta iemesla, nenoskaidrojot kādi dokumenti ir jāiesniedz.

Kontaktinformācija

Sociālās palīdzības nodaļas vadītāja Alīna Klimone

0 Komentāru

Komentāri

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

*

SAZINIES AR MUMS

Atsūtiet mums ziņu un mēs sazināsimies ar Jums tiklīdz tas būs iespējams.

Sūta
©2021 Rēzeknes pilsētas dome

Log in with your credentials

Forgot your details?