Lai ierobežotu strauji augošo infekcijas Covid-19 izplatību, Latvijas valdība pieņēma lēmumu ieviest valstī ārkārtējo stāvokli no 2021. gada 11. oktobra līdz 2022. gada 11. janvārim. Līdz ar ārkārtējās situācijas režīmu Rēzeknes valstspilsētas pašvaldības darbā arī tiek ieviestas izmaiņas, kas skars Iedzīvotāju apkalpošanas centra darbu un iedzīvotāju pieņemšanu pie domes vadības un deputātiem.

Apmeklētāju pieņemšana Iedzīvotāju apkalpošanas centrā klātienē būs iespējama tikai izņēmuma gadījumos – lai saņemtu Covid-19 sertifikātu (par vakcināciju vai par to, ka persona ir pārslimojusi) drukātā veidā, lai saņemtu izziņu par deklarēto dzīvesvietu un izziņu par daudzbērnu ģimenes statusu. Lai apmeklētu domi un saņemtu minētos pakalpojumus, iepriekš jāpierakstās pa tālruni 646 07609. Iesniegumus, vēstules un citu korespondenci fiziskās un juridiskās personas var atstāt pastkastītē pie domes centrālajām durvīm.

Visas pieņemšanas pie domes vadības un deputātiem notiks attālinātā režīmā – pašvaldība atbildēs uz iedzīvotāju iesniegumiem un elektroniskajām vēstulēm.

Kā jau līdz šim, komiteju un domes sēdes notiks attālināti, tādā pašā veidā notiks arī pašvaldības komisiju un darba grupu darbs.

Domes speciālistu kontaktinformācija atrodama sadaļā “Kontakti“.

0 Komentāru

Komentāri

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

*

SAZINIES AR MUMS

Atsūtiet mums ziņu un mēs sazināsimies ar Jums tiklīdz tas būs iespējams.

Sūta
©2021 Rēzeknes pilsētas dome

Log in with your credentials

Forgot your details?