Latgales vēstniecība GORS

Ieviešot stingrākus drošības pasākumus no 21. oktobra līdz 15. novembrim, Latgales vēstniecībā GORS nenotiks klātienes kultūras notikumi, taču kafejnīca “Zīds” nodrošinās ēdienu līdzņemšanu un GORS Informācijas centrs-kase darbu veiks attālināti vai apkalpos klientus pēc iepriekšēja pieraksta.

Kafejnīca ZĪDS turpinās darbu, nodrošinot klientiem ēdienu iegādi līdzņemšanai vai ar piegādi. Kafejnīca pasūtījumus pieņems katru dienu no plkst. 10.00 līdz plkst. 19.00 pa tālruni 28080700. Klientiem pasūtījumi būs jāizņem līdz plkst. 20.00.

GORS Informācijas centrs-kase klientus apkalpos pēc iepriekšēja pieraksta, klientam piesakoties pa tālr. 646 33303 vai rakstot uz koncertzale@rezekne.lv. Lai taupītu klientu laiku, kastē pie galvenās ieejas būs iespējams atstāt iegādāto biļešu atgriešanas iesniegumus (iesnieguma veidlapa pieejama: www.latgalesgors.lv). Informācijas centra-kases darbalaiks darba dienās no plkst. 12.00 līdz plkst. 18.00, brīvdienās no plkst. 12.00 līdz plkst. 16.00.

Lai arī Annas Grinčukas un Valda Baškirova darbu izstādi “Linogriezums” Mākslas galerijā nebūs iespējams apskatīt klātienē, aicinām to skatīt neierastā formātā – fotogrāfijās GORS sociālajos tīklos Facebook un Instagram!

Atgādinām, ka ir atcelti visi Starptautiskā ērģeļmūzikas festivāla “ORGANismi” koncerti un šobrīd norit biļešu atgriešanas iesniegumu iesniegšana:

  • ja biļetes iegādātas GORS biļešu tirdzniecības sistēmā kasē vai internetā, tad lūdzam aizpildīt naudas atmaksas iesniegumu (pieejams arī kasē), tam klāt pievienot biļetes, parakstīt un iesniegt GORS kasē 1. stāvā, kastē pie galvenās ieejas vai elektroniski parakstītu (veidlapa pieejama GORS mājaslapā) nosūtīt uz koncertzale@rezekne.lv. Iesniegumus par biļešu naudas atmaksu pieņemam līdz 31. oktobrim;
  • ja biļetes ir iegādātas interneta veikalā bilesuparadize.lv, tad nauda par biļetēm tiks ieskaitīta biļešu pircēja bankas kontā automātiski likumā noteiktajos termiņos;
  • ja biļetes (pelēkzilā krāsā) ir iegādātas “Biļešu Paradīze” sistēmā kasē, tad naudu par iegādātajām biļetēm var saņemt jebkurā “Biļešu Paradīze” kasē Latvijā.

Klienti, kuri līdz šā gada 15. jūnijam ir iegādājušies biļetes uz kādu no notikumiem, taču nav paspējuši vai varējuši saņemt vakcīnu, nav pārslimojuši Covid-19 vai pirms pasākuma laboratoriski veiktā Covid-19 testa rezultāts izrādījies pozitīvs, un līdz ar to nevar saņemt attiecīgo pakalpojumu, līdz šā gada 30. oktobrim var iesniegt iesniegumu par iegādāto biļešu naudas atmaksu.

Informējam, ka 27. novembrī paredzētais mūzikls “Zvaigznes bērns” pārcelts uz 2022. gada 5. februāri. Iegādātās biļetes ir derīgas! Šobrīd apzinām visu no 21. oktobra līdz 15. novembrim plānoto notikumu iespēju notikt vēlāk, tādēļ aicinām sekot līdzi jaunumiem par konkrēto notikumu norises izmaiņām GORS sociālajos tīklos, kā arī GORS mājaslapā www.latgalesgors.lv.

Informāciju sagatavoja Laura Malinovska, Latgales vēstniecības GORS (SIA “Austrumlatvijas koncertzāle”) mārketinga speciāliste

0 Komentāru

Komentāri

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

*

SAZINIES AR MUMS

Atsūtiet mums ziņu un mēs sazināsimies ar Jums tiklīdz tas būs iespējams.

Sūta
©2021 Rēzeknes pilsētas dome

Log in with your credentials

Forgot your details?