Autobusa salons, sēdekļi bez cilvēkiem

Tā kā pēdējā laikā saņemtas sūdzības no SIA “Rēzeknes satiksme” autobusu pasažieriem par kases sistēmu darbu, pašreizējo situāciju komentē uzņēmuma vadītājs Viktors Borcovs.

V. Borcovs: “Šī gada sākumā stājās spēkā Ministru kabineta noteikumi Nr.95, kas nosaka izmaiņas attiecībā uz transportlīdzekļos, piemēram, autobusos, lietojamām kases sistēmām. Saskaņā ar normatīvajiem aktiem pasažieru pārvadātājam kases aparāti jāaprīko ar fiskālo atmiņu un jāpilda citas Valsts ieņēmumu dienesta prasības. Var teikt, ka tagad kases sistēmas autobusos faktiski ir pielīdzinātas tām kases sistēmām, ar kurām ikdienā sastopamies veikalos. Lai izpildītu Ministru kabineta prasības, veicām attiecīgus darbus pie kases aparātu uzlabošanas, turklāt daudz grūtību radīja Covid-19 sertifikātu pārbaudes sistēmas integrācija sasaistei ar Rēzeknieša karti, tā rezultātā notika tehniskas kļūmes, par kurām šodien saņemam sūdzības.”

Apskatīsim divas visbiežāk sastopamās situācijas.

  • Ja kases aparāts uzrāda validācijas kļūdu, t.i., pilnībā nenolasa datus no Rēzeknieša kartes, autobusu vadītāji tiek informēti, kā rīkoties šādos gadījumos.
  • Ja vadītājs uzsāk biļetes izsniegšanu par pilnu cenu un tajā brīdī kases aparāts “uzkaras” vai izslēdzas (nevar izdrukāt biļeti), vadītājam vienalga ir pienākums paņemt naudu no pasažiera, jo darījums kases aparāta fiskālajā atmiņā ir ierakstīts kā pabeigts.

Šeit svarīgi uzsvērt, ka situācijā, kad kases aparāts nevar izsniegt biļeti tehniskas kļūmes dēļ, naudu par braukšanu neviens “nebāž kabatā”, tā nonāk kasē, pretējā gadījumā – dienas beigās veidojas iztrūkums. Tādu situāciju nav daudz, visas tiek precīzi fiksētas.

“Tā kā no marta vairs nav jānodrošina Covid-19 sertifikātu pārbaude, tas mums ievērojami atvieglo procesu, lai analizētu faktorus, kuru dēļ autobusu kases sistēmā rodas kļūme. Mēs ieguldām visus savus resursus, lai iespējami ātrāk atrisinātu problēmas un nodrošinātu saviem klientiem kvalitatīvus pakalpojumus. Ceram uz jūsu sapratni un aicinām rakstīt mums par jebkādiem jautājumiem, vēlmēm vai sūdzībām uz e-pastu rezeknessatiksme@rezekne.lv vai zvanīt uz tālruni 646 24277. Visa saņemtā informācija tiek reģistrēta un analizēta,” piebilst V. Borcovs.

0 Komentāru

Komentāri

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

*

Sazinies ar mums

Nosūtiet mums ziņu un mēs ar Jums sazināsimies.

Sūta
©2022 Rēzeknes valstspilsētas pašvaldība

Log in with your credentials

Forgot your details?